VOCABULARIO DE SNOOKER
Aquí tes algúns dos termos máis usados en Snooker.
Bola de sinalización: bola branca
Bolas de destino: o 15 Rojas e o 6 cor.
Pot: burato, é dicir,, mete a bola do obxecto no peto
Trono: cada un dos buratos ou aberturas para que entren as bolas.
Marco: comprende o período desde o comezo do xogo, con todas as bólas colocadas sobre a mesa e con cada xogador xogando á súa vez, ata que remate o cadro.
Xogo: é un número de cadros acordado ou estipulado.
Partido: É un número de xogos acordado ou estipulado.
Atacante: xogador de tiro.
Ictus: é o golpe (o tiro) e prodúcese cando o dianteiro golpea a pelota de sinal coa coroa / punta do indicador.
Romper: romper, é dicir,, unha serie de balóns embolsados en sucesivos golpes feitos por un só xogador en calquera xiro durante o cadro.
Ball On: calquera bóla que poida ser golpeada polo primeiro golpe da bola blanca, ou calquera bola que non se poida alcanzar pero que se poida embolsar.
Balón nominado: balón nomeado; é a bola de cor obxectivo que anuncia o xogador que dispara, ou indica por petición do árbitro.
Falta: falta; é calquera violación do Regulamento.
Snooker: Dise que a pelota está nunha situación de billar cando se produce un golpe directo en liña recta a todas as pelotas, obstruído total ou parcialmente por unha bola ou bolas que non están "acesas".
Falta e unha señorita: cando o balón non pode contactar primeiro cunha pelota e o árbitro considera que o xogador que disparou non intentou o suficiente para golpear a pelota.
Tocar Bola: cando ao final dun golpe a bola táctil está en contacto cunha bola ou bolas postas, ou poderían estar "activados".
Marcador: árbitro "marcador"; debe manter o marcador no marcador e axudar ao árbitro no desempeño das súas funcións. Tamén actuará como gravador, Se é necesario.
Gravadora: árbitro "gravador"; debe levar un rexistro de cada golpe tocado, mostrando faltas no seu caso e cantos puntos engade cada xogador ou equipo segundo sexa necesario. Tamén anotará os totais do descanso, os descansos.