Gameplay

bolas de snookerPrimeiro, A mecánica do xogo de snooker non é complicada, como podes ver. Obviamente, poñelo en práctica é a parte máis complicada. Pero non é o propósito desta entrada, así que imos dar unhas pinceladas básicas sobre como xogar ao snooker.

O snooker está configurado para dar voltas.

A cada quenda, o xogador debe intentar conseguir o máximo de puntos petando unha pelota roja (conseguindo 1 punto) para despois alternar con outra cor que elixe, engadindo á puntuación obtivo o valor da bola de cores que gardaches.

Aínda que se supón que o xogador o anunciara con antelación, normalmente non é necesario porque desde a posición do xogador normalmente se sabe a que balón vai dirixir. Indicado só nos casos en que non estea claro que balón está dirixido.

Mentres haxa bólas vermellas sobre a mesa, o árbitro devolverá as bólas de cores á súa posición despois de ser sacadas. Unha vez que non hai bolas vermellas, os de cor deben introducirse nos petos por orde de valor de baixo a alto (amarelo, verde, Pardo, azul, rosa e negro).

O xogador remata a súa quenda cando inseriu todas as bolas vermellas e logo as bolas de cores por orde de valor de baixo a alto (amarelo: 2 puntos; verde: 3 puntos; Pardo: 4 puntos; azul: 5 puntos; rosa: 6 puntos; negro: 7 puntos); ou xusto cando falla.